نمایندگی تعمیرات شیائومی قم
تعمیر گوشی شیائومی
گوشی های شیائومی امروز به عنوان پرطرفدارترین گوشی های بازار داخلی کشور و منطقه شناخته می شوند. قیمت مناسب در کنار کیفیت سخت افزاری بالا باعث می شود تا این گوشی ها بتوانند سهم بیشتری از بازار پرنوسان داخلی کشورمان داشته باشند. گوشی های موبایل شیائومی به دلیل داشتن مشکلاتی در بخش های آپدیت نرم افزاری مانند گوشی های poco m3 ممکن است بعد از به روز رسانی به صورت کامل خاموش شوند.
در صورت بروز مشکلاتی مثل خاموش شدن گوشی های شیائومی، بهتر است در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر گوشی شیائومی خود اقدام نمایید.
تعمیر گوشی شیائومی در نمایندگی شیائومی قم برای قسمت های مختلف سخت افزاری مانند صفحه نمایش، تاچ و ال سی دی، برد گوشی، باتری، دکمه پاور، شارژر و سوکت شارژ و … انجام می شود. توجه داشته باشید اگر هنوز از مدت زمان گارانتی گوشی شما باقی مانده است، بهتر است به نمایندگی گارانتی مورد نظر مراجعه نمایید تا مشکلات گوشی شما را برطرف نمایند.
بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات شیائومی سمنان
تعویض قطعات گوشی در نمایندگی شیائومی
در صورتی که کارشناسان بخش تعمیرات گوشی در نمایندگی شیائومی تشخیص دهند که گوشی مورد نظر قابلیت تعمیر ندارد و یا قطعه مورد نظر به دلیل سوختگی و یا از کار افتادن هزینه تعمیراتی بسیار بالایی دارد، نسبت به تعویض قطعه مورد نظر با قطعه اصلی و اورجینال و جایگزین اقدام می نمایند.
دقت کنید که برای تعویض قطعات حتما از قطعات اصلی و اورجینال استفاده نمایید و به هیچ عنوان از قطعات فرعی و فیک با قیمت پایین تر برای تعمیر گوشی شیائومی و تعویض قطعات آن استفاده نکنید. در نمایندگی شیائومی می توانید تمامی قسمت های سخت افزاری و لوازم جانبی گوشی های شیائومی را با قیمت مناسب و به صورت اصلی و اورجینال با گارانتی و ضمانت نامه کتبی خریداری نمایید.
لازم به ذکر است خدمات نمایندگی تعمیرات شیائومی علاوه براستان قم دیگر شهرستان های این استان از جمله قنوات، جعفریه، کهک ، دسجرد و سلفچگان را نیز در بر میگیرد.
مراحل ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات شیائومی
- بسته بندی دستگاه به نحوی که در حین انتقال آسیب نبیند
- شرح مشکل در یک برگه و قرار دادن آن در مرسوله پستی
- ارسال دستگاه به نمایندگی تعمیرات شیائومی
- تحویل دستگاه به نمایندگی تعمیرات شیائومی
- بررسی و عیب یابی دستگاه و براورد هزینه تعمیرات
- تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
- آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت کاربر
- گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
- تست کامل دستگاه پس از پایان مراحل تعمیر
- ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت پرداخت هزینه
- ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس ارائه شده توسط کاربر و توجه به نکات ایمنی (بسته بندی اصولی و …)
- ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر محصول مورد نظر
- درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کد پستی روی بسته ارسالی توسط کادر اجرایی نمایندگی تعمیرات شیائومی
- تحویل دستگاه به مشتری
- ارسال شماره ی پیگیری به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
چرا قم نمایندگی نمیذارید که حضوری بیاییم
در حال تاسیس است فعلا تعمیرات گوشی بصورت پستی انجام می شود.
سلام
من گوشی شیائومی ردمی note 8 proدارم. آب رفتہ داخل گوشی الان خاموشہ۔ تعمیر کار گفت بورد اش خراب شدہ
الان چکار کنم۔۔