نمایندگی تعمیرات شیائومی در مشهد

شیائومی که از برندهای محبوب در ایران است و به علت فروش بالای محصولات دارای مراکز تعمیرات و فروش بسیاری در سراسر کشور عزیزمان می باشد. نمایندگی شیائومی مشهد به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها در زمینه تعمیرات موبایل شیائومی در مشهد اقدام به ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی شیائومی مشهد-نمایندگی تعمیرات شیائومی در مشهد

نمایندگی تعمیرات شیائومی مشهد با برخورداری از تکنسین های متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه تعمیر موبایل شیائومی یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد و خراسان رضوی بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

خدمات ارائه شده در نمایندگی شیائومی مشهد

  • تعمیر گوشی شیائومی خاموش
  • تعویض cpu وهارد گوشی شیائومی
  • تعمیر گوشی های تعمیر نشده و دستکاری
  • برداشتن قفل اکانت شیائومی
  • حل مشکلات سخت افزاری شیائومی
  • تعویض تاچ و ال سی دی شیائومی
  • تعویض باتری شیائومی با گارانتی
  • تعمیرات فوری شیائومی در مشهد

برخی از مشکلات و سوالات متداول درباره گوشی شیائومی

علائم خرابی برد گوشی شیائومی چیست؟

در صورتی که گوشی همراه شما به طور خود به خودی خاموش شود و از کار بیفتد، ممکن است ایراد از برد آن باشد. گاهی اوقات ممکن است نوسانات موجود در برق شهر و یا وارد شدن ضربه به موبایل، باعث خرابی برد گوشی های هوشمند شود. برای تعمیر برد تلفن همراه خود به نمایندگی شیائومی مشهد که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید یا در صورت غیر فعال بودن نمایندگی در شهر مشهد می توانید با ارسال پستی به سایر شعب خدمات تعمیرات خود را انجام دهید.

 

در گذر زمان ممکن است پورت USB گوشی به دلیل تجمع گرد و غبار دچار مشکل شود، این امر شارژ شدن تلفن همراه را با مشکل جدی ای روبه رو می کند. برای تمیز کردن پورت USB گوشی خود می توانید از کمپرسورهای هوا استفاده کنید. در برخی موارد نیز ممکن است به دلیل خرابی باتری موبایل، شارژ شدن دستگاه با مشکل روبه رو شود.

 

در بیشتر موارد به دلیل تداخل سخت افزار و نرم افزار، تلفن همراه شما قادر به خواندن سیم کارت نخواهد بود. در برخی موارد نیز ممکن است ایراد از خود سیم کارت باشد

در صورت استفاده مداوم از تلفن همراه و پر شدن بیش از حد حافظه آن، ممکن است گوشی همراه شما هنگ کند. هنگ کردن موبایل به دلیل مشکلات نرم افزاری رخ می دهد. قبل از این که دستگاه خود را به تکنسین متخصص بسپارید، بهتر است اطلاعات خود را ذخیره کنید

این امر بسته به کیفیت قطعاتی که جایگزین قطعه اصلی در دستگاه شده است، بستگی دارد. با استفاده از قطعات اورجینال می توان بدون کاهش عمر مفید گوشی های هوشمند، آن ها را تعمیر کرد.

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات شیائومی ایلام

 دلایل انتخاب نمایندگی تعمیرات شیائومی در مشهد

–  دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 10 سال و مختص تعمیرات موبایل شیائومی در اهواز

–  سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

–  تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی و حتی پایین تر از آن

–  ضمانت کتبی و گارانتی قطعات

–  استفاده از قطعات فابریکی و اصلی

–  سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات

و در اخر این مژده را یه شما عزیزان میدهیم که خدمات نمایندگی شیائومی تنها محدود به شهر مشهد نمیشود وشما عزیزان در تمامی شهرستان های این استان از جمله باخرز ،بجستان ،بردسکن ،بینالود ، تایباد ، تربت جام و تربت حیدریه میتوانید از خدمات غیر حضور این مجموعه بهره مند شوید.

چگونگی ارسال دستگاه به نمایندگی شیائومی در مشهد

اگر در خصوص هر مدل از گوشی های شیائومی نیاز به تعمیرات داشتید کافی است با نمایندگی شیائومی تماس بگیرید. کارشناسان ما در این مرکز قبل از ارسال کالا، توصیه‌های لازم را به عمل آورده تا در صورت نیاز، شما بتوانید کالا را ارسال کنید. تیم نمایندگی شیائومی در مشهد، مراحل ارسال دستگاه را جهت تعمیر در زیر قرار داده تا به صورت غیرحضوری از خدمات نمایندگی تعمیرات شیائومی در مشهد بهره مند شوید.

1- ابتدا تلفن همراه خود را بدون لوازم جانبی آن بسته بندی کنید.

2- در یک برگه مشکلات ایجاد شده در تلفن همراه و همچنین تعمیرات و سرویس‌های قبلی را بنویسید و آن را همراه دستگاه ارسال کنید.

3- بر روی بسته، آدرس، شماره تماس و کدپستی ده رقمی دقیق خود را بنویسید.

4- قطعه یا دستگاه را به نمایندگی شیائومی در مشهد ارسال کنید.

5- ارسال پیامک به مشتری پس از دریافت کالا در نمایندگی شیائومی (نگهداری شماره‌ رسید تا پایان مراحل تعمیر ضروری است.)

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات شیائومی قزوین

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه به شعب جایگزین نمایندگی شیائومی مشهد

نمایندگی مرکزی شیائومی پس از دریافت کالای شما از نمایندگی شیائومی در مشهد، با توجه به یادداشت‌های شما درباره مشکلات موبایل شیائومی، روند عیب یابی و تعمیر محصول را آغاز خواهد کرد. این فرآیند به صورت زیر می‌باشد:

1- پس از دریافت تلفن همراه شما کارشناسان روند عیب یابی آن را آغاز می‌کنند.

2- کارشناسان زمانی که عیب گوشی شیائومی شما را پیدا کردند، با شما تماس گرفته و مشکل به وجود آمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی را به اطلاع شما می‌رسانند.

3-در صورت رضایت شما روند تعمیرات آغاز می‌شود.

4- در فرآیند تعمیر، اگر نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به شما اعلام می‌شود.

5- پس از آن که قطعه یا دستگاه تعمیر شد، توسط کارشناس ارشد مرکز نمایندگی شیائومی مشهد تست شده و توسط کادر فنی تأیید می‌شود.

6- اگر تعمیر دستگاه شما به پایان برسد آنگاه شماره حساب و یا شماره کارت برای شما ارسال می‌شود. در این مرحله هزینه تعمیر پس از اطمینان ازسلامت دستگاه توسط شما واریز می‌شود.

7- در نهایت دستگاه به صورت سالم و کامل به آدرس شما ارسال می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر باما در ارتباط باشید.

 

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس تعمیرات