نمایندگی شیائومی یزد
دارندگان گوشی های شیائومی در شهر یزد می توانند برای دریافت انواع خدمات نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی به مرکز تخصصی تعمیرات گوشی شیائومی در یزد مراجعه کنند. استفاده از تجهیزات و روشهای جدیدو حضور کادر فنی مجرب و متعهد باعث شده که تعمیر انواع گوشی موبایل برند محبوب شیائومی در این مجموعه به تخصصی ترین شکل صورت پذیرد.
اگر موبایل شیائومی شما خاموش شده، روشن نمی شود، کار نمی کند، شارژ نمی شود، شکسته و یا به هر دلیلی نیاز به تعمیرات دارد، کافی است از طریق شماره های موجود با مرکز تخصصی تعمیر گوشی شیائومی در یزد تماس بگیرید. این مجموعه به تمام نقاط ایران سرویس دهی می کند. در ادامه نحوه تماس با این مرکز و چگونگی دریافت خدمات آن در مناطق مختلف ایران را بررسی می کنیم.
خدمات تعمیر موبایل شیائومی در یزد
با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی موبایل شیائومی در یزد از خدماتی مثل مشاوره های تخصصی، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعویض وتعمیر باتری، تعمیربرد گوشی شیائومی، تعویض خازن های سوخته تعمیر آی سی تغذیه، تعمیر ویبره، رفع مشکل آنتن دهی، تعمیر و تعویض میکروفن و اسپیکر، تعمیرات تاچ، تعویض گلس موبایل، رفع مشکلات نرم افزاری، بروز رسانی اپ ها ،فلش نرم افزاری، ویروس کشی و دیگر خدمات بهره مند می شوید.
خدمات تعمیر موبایل شیائومی در یزد با ضمانت نامه همراه هستند تا خیال مشتریان عزیز کاملا راحت باشد.
تعمیرات نرم افزاری موبایل شیائومی در یزد
گاهی اوقات مشکلی در روند عملکردی گوشی های هوشمند شیائومی به وجود می ایدکه ربطی به قطعات آن ندارد. یعنی قطعات و بخش های سخت افزاری سالم هستند، اما برای مثال هنگ میکنند یا به درستی شارژ نمی شود. در این صورت باید برنامه ها و سیستم عامل بررسی و عیب یابی شوند.
تعمیرات نرم افزاری موبایل شیائومی در یزد به این صورت است که کارشناسان ما بخش های مربوطه را بررسی می کنند. و بعد از ان در صورتی که برای مثال تاچ درست کار نکند، اول گوشی از نظر ویروس داشتن بررسی شده و ویروس کشی می شود. سپس تنظیمات تاچ و نمایشگر بررسی و اصلاح می شوند.
بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات شیائومی نجف اباد
تعمیرات سخت افزاری موبایل شیائومی در یزد
متاسفانه همه مشکلات و ایرادات موبایل شیائومی با اقداماتی مثل ویروس کشی و بازنشانی به تنظیمات کارخانه و … برطرف نمی شوند. گاهی تاچ به دلیل خرابی یا شکستن صفحه کار نمی کند. گاهی گوشی روشن نمی شود و این مشکل به دلیل خراب بودن باتری، شارژر و یا برد اصلی می باشد. تعمیرات سخت افزاری گوشی شیائومی، اقدامی است که در چنین شرایطی انجام میگیرد.
تعویض وتعمیر باتری، تعمیرات تخصصی برد، تعویض نمایشگر، تعمیر یا تعویض قاب یا بدنه، تعمیرات هارد و رم، تعمیر یا تعویض سوکت شارژ ،تعویض گلس، تعمیر فلت های ال سی دی و اقداماتی از این قبیل، برخی از خدمات تعمیر سخت افزاری گوشی شیائومی هستند که کارشناسان تعمیر موبایل شیائومی در یزد، برای انجام دادن آنها از جدیدترین ابزار و قطعات اصلی و اورجینال استفاده می نمایند.
تعمیرات همراه با گارانتی در نمایندگی شیائومی یزد
ما به دلیل اطمینان از تبحر و مهارت کارشناسان خود و نیز به دلیل استفاده از بروزترین تجهیزات تعمیر کلیه سرویس های خود را مشمول گارانتی معتبر کرده ایم. بر این اساس، در صورت استفاده از خدمات نمایندگی شیائومی یزد و عدم دریافت نتیجه، شما می توانید از طریق تماس با تیم پشتیبانی، خواستار دریافت مجدد خدمات شوید. همکاران ما موبایل شما را بررسی کرده و -در صورت دارا بودن شرایط درج شده در گارانتی، بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای، مجددا آن را تعمیر خواهند کرد. در نهایت، دستگاه شما تست های عملکردی در بخش سخت افزاری و نرم افزاری را پشت سر خواهد گذاشت. تا در بهترین وضعیت ممکن -از نظر کارکرد- به شما تحویل داده شود.
تعمیر تخصصی گوشی شیائومی
در ابتدا اشاره کردیم که تعمیرگاه تعمیر موبایل شیائومی در یزد، خدماتش را محدود به یک منطقه خاص نکرده است. این مرکز در شهر یزد راه اندازی شده و شما عزیزان،در تمامی شهرستان های این استان از جمله میبد ، اردکان ،بافق ،مهریز ابر کوه ،اشکذر، تفت و هرات می توانید به شکل های مختلف از خدمات آن بهره مند شوید.
فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی شیائومی
نمایندگی مرکزی شیائومی پس از دریافت کالای شما از نمایندگی شیائومی در یزد، با توجه به یادداشتهای شما درباره مشکلات موبایل شیائومی، روند عیب یابی و تعمیر محصول را آغاز خواهد کرد. این فرآیند به صورت زیر میباشد:
1- پس از دریافت تلفن همراه شما کارشناسان روند عیب یابی آن را آغاز میکنند.
2- کارشناسان زمانی که عیب گوشی شیائومی شما را پیدا کردند، با شما تماس گرفته و مشکل به وجود آمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی را به اطلاعتان میرسانند.
3-در صورت رضایت شما روند تعمیرات آغاز میشود.
4- در فرآیند تعمیر، اگر نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به شما اعلام میشود.
5- پس از آنکه قطعه یا دستگاه تعمیر شد، توسط کارشناس ارشد مرکز تعمیرات شیائومی تست شده و توسط کادر فنی تأیید میشود.
6- اگر تعمیر دستگاه شما به پایان برسد آنگاه شماره حساب و یا شماره کارت برای شما ارسال میشود. در این مرحله هزینه تعمیر پس از اطمینان ازسلامت دستگاه توسط شما واریز میشود.
7- در نهایت دستگاه به صورت سالم و کامل به آدرس شما ارسال میشود.
جهت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.






تو این گرما اصلا نمیشه رفت تو خیابون با پست براشون ارسال کردم تعمیر کردند فرستادند دستشون درد نکنه غیر حضوری خیلی خوبه راحتره مرسی از تعمیر کارتون
تا پست رفتنم خودش گرمه 🙁