نمایندگی شیائومی کاشان
اگر گوشی شیائومی شما دچار خرابی شده است ونیاز به یک مرکز مجاز تعمیرات شیائومی دارید, در این مقاله قصد داریم نمایندگی شیائومی کاشان و خدمات ارائه شده در این مرکز را به شما معرفی کنیم.
نمایندگی شیائومی کاشان چه خدماتی را انجام میدهد؟
-
تعویض صفحه نمایش و تاچ ال سی دی
-
تعمیر تاچ ال سی دی شکسته
-
حل مشکلات سخت افزاری
-
تعویض باتری اورجینال با گارانتی
-
حل مشکلات نرم افزاری
رایج ترین خدمات سخت افزاری در نمایندگی تعمیرات شیائومی کاشان
-
- تعمیر مشکل آنتن و پرش آنتن گوشی شیائومی
- تعمیر مشکلات میکروفون گوشی شیائومی
- تعمیر مشکلات وارده به IC فلش گوشی شیائومی
- تعمیر مشکل باطری گوشی شیائومی
- تعمیر مشکلات بازر (بلند گو) گوشی شیائومی
- تعمیر و تعویض مشکل خرابی دوربین گوشی شیائومی
- تعمیر خراب شدن دکمه های پاور و بلند و کم کردن موبایل
- تعمیر مشکل شارژ گوشی شیائومی
- تعمیر مشکل هارد Nand Flash شیائومی
- تعویض صفحه نمایش موبایل شیائومی
- تعویض صفحه لمسی موبایل شیائومی
- تعویض بلندگو موبایل شیائومی
- تعویض تمامی قطعات موبایل شیائومی
- تعویض سوکت شارژ گوشی موبایل شیائومی
- تعمیر مشکلات بلوتوث گوشی شیائومی
- تعمیر مشکلات سیم کارت گوشی شیائومی
- تعمیر مشکلات LED و LCD گوشی شیائومی
- و…
خدمات در نمایندگی شیائومی کاشان چقدر زمان میبرد؟
تکنسینهای نمایندگی تعمیرات شیائومی کاشان به صورت مجزا خدمات سخت افزاری و نرم افزاری گوشیهای شیائومی را بر عهده دارد
به علت تقسیم مشکلات موبایل بین کارشناسان این مجموعه,خدمات را به صورت فوری تخضضی و در کمتر از 24 ساعت انجام میشود.
چطور به مجموعه سرویس شیائومی اعتماد کنید؟
مجموعه سرویس شیائومی دارای مجوزهای لازم از اتحادیه تلفن همراه و همچنین نماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت میباشد که در پایین سایت قابل مشاهده است.
مراحل تعمیرات در نمایندگی شیائومی کاشان به چه صورت است؟
1-تماس با کارشناسان سرویس شیائومی و ارائه مشکلات گوشی خود و گرفتن مشاوره رایگان و هزینه تقریبی تعمیرات
2-مراجعه حضوری به دفتر سرویس شیائومی
3-ارسال پستی در صورت عدم دسترسی به مجموعه سرویس شیائومی به علت دوری مسافت
4-تعمیر گوشی شیائومی شما در کمتر از 12 ساعت به طول میانجامد
5-تحویل گوشی و دریافت مهلت تست
مراحل ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات شیائومی کاشان
- بسته بندی دستگاه به شکلی که در زمان انتقال به تعمیرات شیائومی کاشان آسیب نبیند
- توضیح مشکل در یک برگه و قرار دادن آن در مرسوله پستی
- ارسال دستگاه به نمایندگی تعمیرات شیائومی
- تحویل گرفتن دستگاه توسط نمایندگی تعمیرات شیائومی
- بررسی و عیب یابی دستگاه و براورد هزینه تعمیرات
- تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
- آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری
- گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
- تست کامل دستگاه پس از پایان مراحل تعمیر
- ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت پرداخت هزینه
- ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس ارائه شده توسط مشتری و توجه به نکات ایمنی (بسته بندی اصولی و …)
- ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر محصول مورد نظر
- درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کد پستی روی بسته ارسالی توسط کادر اجرایی نمایندگی تعمیرات شیائومی
- تحویل دستگاه به مشتری
- ارسال شماره ی پیگیری به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.
آدرس پستی جهت ارسال گوشی Xiaomi به نمایندگی مرکزی تعمیرات شیائومی
اصفهان خیابان رزمندگان کوچه امام علی مجتمع زرین واحد 3
کد پستی: 8194869504
سلام میخواستم بدونم چه قطعاتی گارانتی و ضمانت داره مثلاً تاچ و السیدی چقدر گارانتی داره اگه خراب شد یا باتری اگه باد کنه گارانتی داره اثلا؟
سلام و درود قطعاتی مانند باتری که کاربر به آن دسترسی ندارد گارانتی دارند ولی قطعاتی مانند السیدی گارانتی ندارند و فقط ضمانت اصالت دارند.