مقالات

نمایندگی شیائومی در اراک

اگر ساکن استان مرکزی هستید و نیاز به تعمیر گوشی شیائومی خود دارید، می توانید از نمایندگی شیائومی در اراک کمک بگیرید. نمایندگی تعمیرات شیائومی که با هدف تسهیل و تسریع خدمات رسانی به هم وطنان عزیز در استان مرکزی و اراک راه اندازی شده، شرایطی را فراهم اورده که شما عزیزان در مدت زمان کمتری شاهد رفع مشکلات گوشی خود باشید.

نمایندگی شیائومی اراک_نمایندگی تعمیرات شیائومی اراک

تعمیرات موبایل شیائومی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات شیائومی می باشد که با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربۀ این حوزه و با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات انجام می پذیرد. کارشناسان مجرب و متخصص حاضر در این مجموعه به دلیل داشتن تخصصی بالا در زمینه تعمیرات گوشی شیائومی و در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی قطعات جانبی قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و عیوب ایجاد شده در موبایل های شیائومی هستند.

کارشناسان این مجموعه، با ورود هر یک از گوشی‌های جدید شیائومی به بازار، طی یک دورۀ تخصصی با ویژگی ‌های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری آن ها اشنایی پیدا میکنند و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و ترمیم آن می اموزند. در این مرکز تمامی قطعاتی که در حین تعمیر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند با قطعات اصل و اورجینال جایگزین می‌گردند تا آسیبی به کیفیت عملکرد دستگاه وارد نشود.

نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی در استان مرکزی

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی مختص به سرویسی خاصی نیست و تمامی تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات و … مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد. مهندسان حاضر در مرکز نمایندگی موبایل شیائومی، ایرادات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجاد شده در موبایل های شیائومی را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن می‌رسد.

کارشناسان و متخصصان حاضر در نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی با تمرکز بر این محصول، شایع ترین اشکالات فنی و نرم افزاری آن را یافته و بدین واسطه، بهترین وکارامدترین روشهای تعمیر را شناسایی کرده اند. استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات ترمیم و بازیابی،بکارگیری مؤثرترین روشهای تعمیر، برخورداری از قطعات جانبی اورجینال و اصلِ شرکتی و مواردی از این دست موجب گشته تا خدمات و سرویس های انجام شده در نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی اراک از   بالاترین سطح کیفی برخوردار  باشند.

تعمیرات انجام شده در نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها،  باعث بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها شده است. در زیر به برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیرات موبایل شیائومی اشاره خواهد شد.

تعمیر هارد موبایل شیائومی

یکی از اقدامات تخصصی که تکنسین های تعمیرات موبایل شیائومی که برای حل مشکلات این دستگاه انجام می دهند، تعمیر هارد است. مشکلاتی مانند گیر کردن گوشی روی لوگو،خاموش شدن مداوم گوشی،  عدم ذخیره اطلاعات جدید، هنگ کردن مداوم و بی دلیل، پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از ریست فکتوری، تغییر علامت آیکون ها و … معمولا نشان دهنده خرابی و آسیب دیدگی هارد هستند.

بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات شیائومی مازندران

تعمیر باتری موبایل شیائومی

در صورت خرابی باتری موبایل شیائومی دو راه پیش روی شما وجود دارد. یک اینکه در صورت امکان، باتری دستگاه را با برخی روشهای سخت افزاری و نرم افزاری تعمیر کرد و دو آنکه، نسبت به تعویض باتری موبایل اقدام نمایید. در صورتی که روش انتخاب شده، تعویض باتری موبایل باشد، بهتر است در این کار از نمونه اورجینال و شرکتی استفاده شود. در ارتباط با تعمیر باتری موبایل نیز یکی از رایج‌ترین راهکارهای پیشنهادی کارشناسان تعمیرات موبایل شیائومی، شارژ و دی‌شارژ کردن باتری است.

تعمیر اسپیکر موبایل شیائومی

در صورت مواجهه با اشکال در صدای خارج شده از اسپیکر، کارشناسان تعمیرات موبایل توصیه می‌کنند که ابتدا از تمیز بودن خروجی اسپیکر اطمینان پیدا کنید. به ویژه اگر صداى طرف مقابل ضعیف است. پس از ان اسپیکر را عوض کنید. در صورتی که مشکل بر طرف نشد نیاز است تا آى سى صوت را تعویض کنید. اگر صدای طرف مقابل نویز دارد ابتدا اسپیکر و سپس آى سى صوت را بررسی نمایید.

تعمیر مین برد گوشی شیائومی

گاهی برای تعمیر موبایل شیائومی، مین برد ترمیم شده یا تعویض می گردد. معمولا زمانی که گوشی خاموش شده و روشن نمی شود، تعمیرکاران برد را بررسی کرده و در صورت نیاز، آن را تعمیر یا تعویض می کنند. مین برد با دیگر بخش های گوشی در ارتباط است و به همین دلیل، خرابی آن باعث ایجاد مشکلات مختلف در موبایل می شود. البته تا زمانی می توان برد را ترمیم کرد که نسوخته باشد. در صورت سوختن برد، امکان تعمیر این قطعه وجود نداشته و باید آن را تعویض کرد.

تعمیر تاچ موبایل شیائومی

شکستگی و خرابی تاچ گوشی از آن دست اتفاقاتی است که ممکن است برای تمامی کاربران گوشی های تلفن همراه رویدهد. اگر گوشی شما از فاصله زیاد به زمین بخورد و یا ضربه سنگینی به آن وارد شود، علاوه بر اتفاقات جانبی دیگر، احتمال شکستگی ال سی دی و تاچ در آن بالاست.  اگر تاچ گوشی شیائومی دچار شکستگی شود و یا از کار بیفتد، ضروری است که بلافاصله اقدامات مورد نیاز جهت تعویض و یا تعمیر تاچ گوشی انجام شود. چون تاچ در گوشی های هوشمند، رابط میان کاربر و دستگاه است و در صورتی که خراب گردد، گوشی عملاً بی‌استفاده شده و از کار می افتد.

بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات شیائومی بیرجند

تعمیر دوربین موبایل شیائومی

اگر پس از فشار دادن دکمه دوربین، صفحه شما سیاه می شود. احتمالاً مشکل پیش آمده نرم افزاری است و با خارج سازی باتری گوشی رفع شود. خارج کردن باتری گوشی برای چند دقیقه و راه اندازی دوباره گوشی، یک روش ساده و راحت برای تنظیم مجدد تلفن همراه و بسیاری از مشکلات پیش آمده در گوشی است. یکی دیگر از روش های تعمیر دوربین موبایل خالی کردن کش موبایل است.

در صورتی که با هنگ کردن گوشی موبایل مواجه شدید و یا با کلیک کردن بر روی آیکون دوربین پاسخی از سوی گوشی دریافت نکردید بهتر است. از برنامه بطور کامل خارج شوید و پس از ۳۰ ثانیه مجدداً برنامه دوربین را اجرا نمایید. اگر باز هم برنامه اجرا نشد، سیستم عامل اندروید را مجددا راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد می توانید حافظه کش را حذف نمایید تا این روش از تعمیر دوربین موبایل را به پایان رسانده باشید. در صورت بی‌اثر بودن این روش‌ها، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات موبایل شیائومی در اراک تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که خدمات نمایندگی تعمیرات شیائومی در استان مرکزی دیگر شهرستان های این استان از جمله ساوه، خمین،محلات،دلیجان،شازند،مآمونیه و دیگر شهرستان های این استان را در بر میگیرد.

فرآیند تعمیر و ارسال دستگاه از سوی نمایندگی شیائومی

نمایندگی مرکزی شیائومی پس از دریافت کالای شما از نمایندگی شیائومی در اراک، با توجه به یادداشت‌های شما درباره مشکلات موبایل شیائومی، روند عیب یابی و تعمیر محصول را آغاز خواهد کرد. این فرآیند به صورت زیر می‌باشد:

1- پس از دریافت تلفن همراه شما کارشناسان روند عیب یابی آن را آغاز می‌کنند.

2- کارشناسان زمانی که عیب گوشی شیائومی شما را پیدا کردند، با شما تماس گرفته و مشکل به وجود آمده، شرح مراحل تعمیر و هزینه تقریبی را به اطلاعتان می‌رسانند.

3-در صورت رضایت شما روند تعمیرات آغاز می‌شود.

4- در فرآیند تعمیر، اگر نیاز به تعویض قطعه داشته باشد به شما اعلام می‌شود.

5- پس از آنکه قطعه یا دستگاه تعمیر شد، توسط کارشناس ارشد مرکز تعمیرات شیائومی تست شده و توسط کادر فنی تأیید می‌شود.

6- اگر تعمیر دستگاه شما به پایان برسد آنگاه شماره حساب و یا شماره کارت برای شما ارسال می‌شود. در این مرحله هزینه تعمیر پس از اطمینان ازسلامت دستگاه توسط شما واریز می‌شود.

7- در نهایت دستگاه به صورت سالم و کامل به آدرس شما ارسال می‌شود.

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
نمایندگی شیائومی