مقالات

نمایندگی تعمیرات شیائومی در مازندران

متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات شیائومی مازندران کلیه ی مشکلات و ایرادات به وجود آمده در گوشی شیائومی شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر خواهند کرد. تیم متخصصان مجموعه ما پس از عیب یابی کاملا تخصصی انواع گوشی های شیائومی  آن ها را تعمیر خواهند کرد.

نمایندگی شیائومی مازندران-نمایندگی تعمیرات شیائومی در مازندران

برخی اوقات ممکن است در طی فرآیند تعمیرات نیاز به تعویض یکی از قطعات اصلی موبایل باشد، قطعات فیک و بی کیفیت سرعت موبایل را تا حد زیادی کاهش می دهند و حتی ممکن است طول عمر آن ها را نیز به شدت کاهش دهند. برای رفع این دسته از مشکلات، کادر مجموعه ما در زمان تعویض از قطعات اصلی و کاملا اورجینال متناسب با گوشی شما استفاده می کند. در صورت مشاهده هرگونه ایراد و مشکل در تلفن همراه خود می توانید تعمیرات موبایل خود را به تکنسین متخصص مجموعه ما بسپارید.

در زیر به برخی از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات شیائومی در مازندران میپردازیم.

 

تعمیرات شکستگی ال سی دی موبایل شیائومی

  ترک خوردن یا شکستن نمایشگر ال سی دی و آسیب رسیدن به صفحه تاچ عمدتا تصادفی است . افتادن تلفن یا ضربه زدن به آن از اتفاقاتی است که می تواند به صفحه نمایش ال سی دی موبایل شیائومی آسیب برساند. اما نگران نباشید در نمایندگی تعمیرات شیائومی مازندران از قطعات اصلی و اورجینال استفاده میشود و همچنان می توانید از تلفن محکم و بی عیب خود استفاده کنید. همانطور که میدانید تعویض ال سی دی بسیار مهم است و باید توسط  تکنسین های متخصص و مجرب انجام شود. پس از تعویض نمایشگر ال سی دی گوشی شیائومی ، پیشنهاد می کنیم از خرید شیشه و روکش مناسب غافل نشوید. استفاده نکردن از گلس باعث خرابی صفحه نمایش تلفن شما می شود.

رفع مشکل خاموشی گوشی شیائومی

خاموش شدن گوشی شیائومی میتواند بخاطر دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. در بیشتر موارد ، مشکلات سخت افزاری مربوط به خاموش شدن ناگهانی یا روشن نشدن تلفن مربوط به مشکل باتری است. اگر تلفن شما بعد از چند دقیقه استفاده بسیار داغ و حتی گرم شد ، باید آن را تعمیر کنید ، زیرا تلفن شما با خاموش کردن ناگهانی آن سعی در محافظت از سایر قطعات دارد. اگر بخواهید به طور مکرر از تلفن استفاده کنید ، علی رغم اینکه بارها و بارها آن را خاموش می کنید ، با گذشت زمان قطعات دیگر به شدت آسیب می بینند.

بیشتر بخوانید : حل مشکل خاموش شدن پوکو ام 3

کمتر کسی را می توان یافت که در طول زندگی خود مشکلی با هنگ شدن دستگاه های هوشمند نداشته باشد. این مشکل در برخی از گوشی های شیائومی رخ میدهد. تلفن یک باره قطع نمی شود. تلفن ها معمولاً پس از نشان دادن برخی علائم یا تغییراتی که روی آنها ایجاد شده و ایجاد مشکل برای کاربر ، قطع می شوند.

نصب برنامه های منسوخ ، آلوده شدن تلفن ، استفاده همزمان از برنامه های سنگین یا استفاده طولانی مدت از اینترنت می تواند به راحتی عملکرد دستگاه شما را تحت تأثیر قرار داده و مشکلات جدی ایجاد کند. در این صورت ، هرگز سعی نکنید دستگاه را خودتان تعمیر کنید. تعمیرات مربوط به دستگاه باید کاملاً تخصصی انجام شود و کمبود مهارت در این زمینه ممکن است مربوط ضعیف شدن عملکرد تلفن باشد.

بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات شیائومی اراک

رفع مشکل آنتن گوشی شیائومی

دلایل مختلفی برای تعمیر آنتن گوشی شیائومی و همچنین سایر گوشی های اندرویدی وجود دارد. استادان خبره ابتدا بررسی می کنند که آیا تلفن شما IMEI دارد یا نه! اگر تلفن شما IMEI ندارد ، ابتدا به مجموعه بروید و آن را ذخیره کنید. پس از تعمیر شبکه ، آنتن تلفن نصب می شود. برای تلفن هایی که شماره سریال دارند و آنتن ندارند ، شبکه دستگاه باید تعمیر شود. در بیشتر موارد ، این یک مشکل سخت افزاری است و شما باید آنتن موبایل شیائومی را تعویض کنید. امکان تعویض این قسمت حساس نیز وجود دارد و تکنسین های باتجربه نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی در مازندران می توانند در کمتر از دو روز گوشی شما را با بهترین کیفییت  تعمیر کنند.

تمام شدن عمر باتری گوشی شیائومی

خرابی باتری در تلفن های هوشمند بیشتر از تلفن های معمولی است ، زیرا این تلفن ها معمولاً از خدمات اینترنتی بیشتری استفاده می کنند که باعث کاهش عمر باتری تلفن های هوشمند می شود. به طور کلی ، باتری گوشی یک قطعه مصرفی است و پس از مدتی عمر مفید خود را از دست می دهد. وقتی عمر باتری تلفن شما تمام شد ، تلفن آسیب می بیند. باتری گوشی های هوشمند پلمپ است و شما خودتان نمی توانید باتری را تعویض کنید. برای تعویض باتری موبایل شیائومی خود ، باید به نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی در مازندران مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:نمایندگی تعمیرات شیائومی بیرجند

تعمیرات گوشی شیائومی آب خورده

بسیاری از مردم تصور می کنند که گوشی های هوشمند زمانی که خیس میشوند دیگر اصلاً قابل تعمیر نیستند و باید ان را  دور بندازن. اما تجربه تکنسین های حرفه ای چیز دیگری می گوید. اگر تلفن شما در اب افتاده است یا به هر دلیل دیگری رطوبت به اجزای داخلی آن نفوذ کرده است ، باید آن را به یک مرکز خدمات واجد شرایط نشان دهید. تلفن می تواند پس از انجام یک سری کارهای اساسی مانند استفاده از خشک کن به حالت عادی برگردد ، اما مطمئن باشید که برخی از قسمت های آن تحت تأثیر رطوبت قرار گرفته و با گذشت زمان مشکلات زیادی را برای شما ایجاد می کنند.

پیشنهاد ما این است که حتما به یک نمایندگی مجاز مراجعه کنید. در نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی مازندران میتوانید تمام خدمات تعمیرات موبایل خود را به صورت تخصصی دریافت کنید.

چرا نمایندگی تعمیرات شیائومی در مازندران؟

 تکنسین های مجرب و باتجربه ای در این مجموعه فعالیت می کنند.
ما می توانیم تلفن شما را در مدت زمان کوتاهی تعمیر کنیم.
تعمیر تلفن با کمک جدیدترین ابزارها انجام می شود.
کلیه  سررسیدهای آزمون را ضمیمه کرده تا اگر پس از تعمیر مشکلی در گوشی شما وجود داشت ، امکان بررسی مجدد وجود داشته باشد.
اگر هنوز مهلت تست گوشی شما تمام نشده باشد، می توانید تلفن خود را برای تعمیرمجدد به ما ارسال کنید. در این مجموعه ویژگی های خاصی را برای شما در نظر گرفته ایم. اگر شرایط مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید میتوانید تلفن خود را برای ما ارسال کنید. در نمایندگی تعمیرات موبایل شیائومی مازندران ما همیشه سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته ایم. به همین دلیل  همیشه در تعمیرات خود از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده می کنیم. اگر مشکلی در تلفن شما وجود دارد و نیاز به تعمیر دارد ، می توانید مشکل خود را با ما در میان بگذارید.
نمایندگی مجاز شیائومی  در مازندران  جهت رضایت و اعتماد مشتریان و همچنین ارائه خدمات تعمیرات با بکارگیری از متخصصین دوره دید اقدام به خدمت رسانی به همشهریان عزیز  در تمامی شهرستان های استان مازندران از جمله گلوگاه ،بهشهر، نکا ،میان، دورود ،ساری ،جویبار، سیمرغ ،قائم شهر ،سوادکوه، نور ، بابلسر ، بابل ، امل و نوشهر  می نماید.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات شیائومی

  • بسته بندی دستگاه به نحوی که در حین انتقال آسیب نبیند
  • شرح مشکل در یک برگه و قرار دادن آن در مرسوله پستی
  • ارسال دستگاه به نمایندگی تعمیرات شیائومی
  • تحویل دستگاه به نمایندگی تعمیرات شیائومی
  • بررسی و عیب یابی دستگاه و براورد هزینه تعمیرات
  • تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات در صورت رضایت مشتری
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه .
  • تست کامل دستگاه پس از پایان مراحل تعمیر
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت پرداخت هزینه
  • ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس ارائه شده توسط کاربر و توجه به نکات ایمنی (بسته بندی اصولی و …)
  • ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر محصول مورد نظر
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کد پستی روی بسته ارسالی توسط کادر اجرایی نمایندگی تعمیرات شیائومی
  • تحویل دستگاه به مشتری
  • ارسال شماره ی پیگیری به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات شیائومی در مازندران با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی شیائومی